puntExcursions > Barcelona > l'Anoia > De Bellprat al castell de Queralt i l'església de Sant Jaume

L'ANOIA

De Bellprat al castell de Queralt i l'església de Sant Jaume

Temps efectiu Temps efectiu: 1 hora 50 minuts
Desnivell pujada / baixada Desnivell pujada / baixada: +320 m. / -320 m.
Inici / final Inici / final: Bellprat
Coordenades GPS inici Coordenades GPS inici: 41.51741078, 1.43425754

Entre les serres de Queralt i Ca l'Erota es troba Bellprat, poble rodejat de prats i camps de conreu. A prop, dalt d'un turó, es troben les restes del castell de Queralt i l'església de Sant Cristòfol. Des d'aquí s'albira una extensa panoràmica de les comarques de l'Anoia i de la Conca de Barberà.

Per arribar al punt de partida de l'excursió cal sortir d'Igualada en direcció sud-oest per la carretera C-37 i girar després a la dreta per prendre la B-220, que duu a Santa Coloma de Queralt. Finalment es tomba a la dreta i es pren la carretera BV-2201 fins a Bellprat.

Tots els punts d'interès d'aquesta ruta els trobem al municipi de Bellprat: serra de Queralt, església de Sant Salvador, castell de Queralt, església de Sant Cristòfol, i vistes panoràmiques de Bellprat.