Libro: Memorias de un primate, de Robert M. Sapolsky

Ficha y comentario de la obra Memorias de un primate, de Robert M. Sapolsky

Nuestra web sigue creciendo gracias a vosotr@s, nuestros lectores. Esta publicación puede contener enlaces de afiliados, lo que significa que podemos ganar una pequeña comisión si realizáis una compra a través de ellos, sin coste adicional para vosotr@s. ¡Esto nos ayuda a seguir ofreciéndoos más contenido y apoyando nuestro trabajo!.

Memorias de un primate - Robert Sapolsky

Memorias de un primate

Robert M. Sapolsky

Edición: 2001, Editorial Mondadori

Idioma: Español

ISBN: 978-8439706991

Págs: 386

Robert M. Sapolsky ha entrat en l'escollida elit dels escriptors naturalistes, aquest petit microcosmos verd pel qual es passegen exemplars humans tan brillants com Gerald Durrell, Jane Goodall o George B. Schaller.

El doctor Sapolsky, voluntari del Museu de Ciències Naturals de Nova York amb 21 anys, viatja a Kenya amb dos úniques eines en el seu equipatge: alguns coneixements de Suajili i tones d'entusiasme.

En un idealista que té com objectiu central de la seva vida estudiar els primats en el seu hàbitat natural. Els seus textos són vigorosos, creatius i infinitament sorprenents. Llegint a Sapolsky coneixem Kenya, intimem amb els seus habitants i gaudim de detalls inèdits d'un continent en perill.

La ciència, amb les seves imprescindibles dosis d'informació i rigor, pot resultar divertida. I el lector no especialitzat pot gaudir amb ella. Aquest és el gran assoliment d'aquest biòleg nord-americà, un dels grans descobriments de la literatura de naturalesa dels últims temps.

Comentado por Viatgeaddictes