Viatgeaddictes
puntExcursions > Barcelona > L'Anoia > De Collbató al Bruc vorejant la muntanya de Montserrat

RUTES L'ANOIA

De Collbató al Bruc vorejant la muntanya de Montserrat

Dificultat tècnica Dificultat tècnica: Mitjana
Distància Distància: 17 km
Temps efectiu Temps efectiu: 1 hora 30 minuts
Desnivell pujada / baixada Desnivell pujada / baixada: +400 m. / -400 m.
Inici / final ruta Inici / final ruta: Plaça de l'Església, Collbató
Ruta senyalitzada Ruta senyalitzada: Parcialment

Itinerari circular en bicicleta, senzill i plàcid, que recorre els plans situats sota el vessant sud del Parc Natural de la Muntanya de Montserrat, entre l'Anoia i el Baix Llobregat. Cal tenir sentit de l'orientació perquè hi ha molts trencalls.

El punt de sortida d'aquesta ruta és la placeta de l'Església, situada a la part alta de Collbató (per arribar-hi des de Sant Feliu de Llobregat es pren la N-340 cap al nord, a l'alçada de Molins de Rei es trenca a la dreta per l'autovia A-2 i, després d'Esparreguera, es gira també a mà dreta per la B-112 fins a Collbató).

Els punts d'interès de l'itinerari els trobem al Bruc (el castell i la cova de l'Arcada, la riera de Can Dalmases, Can Rosset, Mas de les Oliveres, el Bruc del Mig i el Bruc de la Parròquia, la Vinya Nova i Can Salses) i a Collbató (nucli del poble, camí de la Vinya Nova, Parc Natural de la Muntanya de Montserrat i el Casalot).