puntExcursions > Girona > la Selva > Des de Tossa de Mar a la cala des Llevador

Desnivell pujada / baixada Desnivell pujada / baixada: +289 m. / -289 m
Inici / final Inici / final: Oficina de Turisme de Tossa de Mar
Coordenades GPS inici Coordenades GPS inici: 41.72061810, 2.92873781

Agradable recorregut de Tossa de Mar a la popular cala des Llevador que discorre vora el mar entre canyissars i boscos de pins i alzines sureres. Es pot visitar també el nucli antic de Tossa, anomenat Vila Vella, un veritable recull del passat històric de la població que conserva, com a elements més destacats, tres torres gòtiques de les antigues muralles que envoltaven la vila.

Per arribar a Tossa de Mar des de Santa Coloma de Farners es pren la C-63 en direcció sud-est fins a Vidreres, es continua per la C-35 cap a Llagostera i, als 8 km, es troba una bifurcació i es gira a la dreta per la GI-681. Cal situar-se al costat de l'oficina de turisme, propera a l'estació d'autobusos.

Els punts d'interès de la ruta estan dins del terme municipal de Tossa de Mar: Vila Vella, les torres gòtiques de les muralles, i la Cala Des Llevador.