puntExcursions > Girona > el Baix Empordà > De la plana del Daró a Ullastret

Desnivell pujada / baixada Desnivell pujada / baixada: +80 m. / -80 m
Inici / final Inici / final: Zona esportiva, La Bisbal d'Empordà
Coordenades GPS inici Coordenades GPS inici: 41.96505660, 3.03897770

Recorregut a la vora del riu Daró per típics pobles del nord del Baix Empordà com Castell d'Empordà, Casavells, Matajudaica o la capital comarcal, la Bisbal d'Empordà.

Es visita també la històrica ciutat fortificada d'Ullastret, on es pot contemplar gran part de l'antiga muralla i algunes torres de vigilància.

La ruta comença a la Bisbal d'Empordà, on es pot arribar des de Girona per la carretera C-66. Se surt del pavelló esportiu, situat al carrer del Mas Clarà, al costat del riu Daró, al nord-est de la població (s'hi pot arribar seguint les indicacions cap a la Zona Esportiva). Es pren la pista que voreja el Daró en direcció nord-oest, entre el riu i el pavelló esportiu.

Els punts d'interès d'aquesta ruta estan als termes municipals de la Bisbal d'Empordà (Castell d'Empordà, Ermita de Sant Martí de Llaneres, i Mas Bertran), a Corçà (Casavells i Matajudaica), i Ullastret (torres de vigilància, antiga muralla i església de Sant Pere d'Ullastret).