Viatgeaddictes
puntExcursions > Barcelona > El Bages > De Collbató al monestir de Montserrat pel camí de les Feixades

RUTES EL BAGES

De Collbató al monestir de Montserrat pel camí de les Feixades

Dificultat tècnica Dificultat tècnica: Alta
Temps efectiu Temps efectiu: 4 hores
Desnivell pujada / baixada Desnivell pujada / baixada: +700 m. / -700 m.
Inici / final ruta Inici / final ruta: Església de Collbató
Interès Interès: Natura / Cultura / Esport

La ruta permet gaudir del magnífic i singular paisatge del massís de Montserrat i entrar al seu històric monestir.

Als afores de Collbató, es pot contemplar l'ermita de la Salut i les coves del Salnitre. El camí de tornada pot fer-se pel camí ral o de les Bateries, més llarg, però menys pesat.

L'itinerari parteix de davant de l'església de Collbató (per arribar-hi des de Sant Feliu de Llobregat es pren la N-340 cap al nord, a l'alçada de Molins de Rei es trenca a la dreta per la N-II i, després d'Esparreguera, es gira també a mà dreta per la B-112 fins a Collbató).

Els punts d'interès els trobem a Collbató (esglèsia parroquial de Sant Corneli, església de la Salut, i coves del Salnitre) i a Monistrol de Montserrat (Parc Natural de la Muntanya de Montserrat, Santuari de la Mare de Déu de Montserrat, ermita i mirador de la Creu de Sant Miquel, i les roques de Sant Salvador).