puntExcursions > Barcelona > l'Alt Penedès > De Begues a l'Hospital d'Olesa de Bonesvalls i la Plana Novella en bicicleta

L'ALT PENEDÈS

De Begues a l'Hospital d'Olesa de Bonesvalls i la Plana Novella en bicicleta

Dificultat tècnica Dificultat tècnica: Mitjana - alta
Desnivell pujada / baixada Desnivell pujada / baixada: +520 m. / -520 m.
Inici / final Inici / final: Begues
Coordenades GPS inici Coordenades GPS inici: 41.33174370, 1.92278158
Ruta senyalitzada Ruta senyalitzada: Parcialment
Interès Interès: Natura / Cultura / Esport

Itinerari en bicicleta de muntanya que discorre pel sector septentrional del Parc Natural del Garraf i que permet fer-se una bona idea del seu característic paisatge. Són especialment interessants els trams pel fons de les rieres (fondos).

La ruta s'inicia a Begues, al peu de la carretera BV-2041 que comunica aquesta població amb Gavà. Per arribar-hi -a Gavà- des de Sant Feliu de Llobregat, cal prendre la BV-2001 fins a Cornellà i seguir a mà dreta per la C-245. Es pren com a referència del km 0 la plaça del davant de l'església, des d'on cal anar a buscar la carretera per dirigir-se, tombant a la dreta, vers Olesa de Bonesvalls.

Els punts d'interès de la ruta els trobem als municipis d'Olivella (el Corral Nou, Mas de les Piques, Can Grau, la Plana Novella), Olesa de Bonesvalls (Margalló, torre medieval de l'hospital d'Olesa, l'avenc de l'Esquerrà, el Barri de l'Hospital) i Begues (Coll de Fe, Can Creu i Parc del Garraf).